Aprašymas
Geriausiai pasaulyje parduodama PAUL ARDEN knyga
„Tegul jūsų neapgauna kišeninis formatas – tai yra didelė knyga, pilna įkvepiančių istorijų ir atradimų. Ją, kaip išmintingą draugą, norisi visuomet turėti po ranka.“ – Tomas Ramanauskas, idėjų agentūros „New!“ partneris, knygos „Žmogus, kuris žinojo viską“ bendraautoris.
Kelis dešimtmečius vienoje iš konkurencingiausių reklamos srityje dirbęs Paulas Ardenas dalijasi savo įžvalgomis apie atleidimo iš darbo privalumus ir kodėl geriau klysti, nei būti teisiam. Jis pateikia originalius ir logiškus atsakymus į kasdienius klausimus, kaip sukurti tobulą reklamą, kaip mąsto užsakovai, kas priklauso nuo kūrybininko, o kas – tiesiog nuo vadybos, kodėl verta dirbti su geriausiais, kokia tinkamo prekės ženklo galia ir t. t.
Ši knyga yra neįkainojama kiekvienam, kuris nori iš gyvenimo daugiau: kuria naują verslą, siekia išsiskirti iš konkurentų, nori drastiškai padidinti prekybos mastą, turi idėjų, bet nemoka jų parduoti, ar tai būtų abiturientas, ar individualiai dirbantis kūrėjas, ar kompanijos direktorius.
Paulas Ardenas (1940–2008) dažnai vadinamas aikštingu kūrybos genijumi. Jo darbai ne tik garantuodavo didžiulę prekių apyvartą, bet ir yra cituojami verslo vadybos ir rinkodaros paskaitose. Kaip kūrybinis vadovas, P. Ardenas buvo atsakingas už vienas sėkmingiausių Britanijos reklaminių kampanijų, tarp jų British Airways, Silk Cut, Intercity ir Fuji, jam priklauso garsieji šūkiai, tokie kaip „Automobilis priekyje yra Toyota” (The Car in Front is a Toyota) bei „Nepriklausomas. Jis toks. O jūs?” (The Independent. It is. Are You?). Paulas Ardenas apie tris dešimtmečius dirbo įvairiose reklamos agentūrose, paskutinius penkiolika metų – garsiojoje Saatchi & Saachi. Vėliau pats ėmė režisuoti reklamas ir turėjo savo skiltį laikraštyje The Independent. Jis yra parašęs keletą motyvacinių knygų, tarp kurių garsiausios „Nesvarbu, kas esi, svarbu, kuo nori būti“ ir „Kad ir ką galvotum, galvok atvirkščiai“.
Kaip Sun Zi „Karo meną“ skaitome lyg verslo strategijos, o ne kautynių instrukciją, kaip Machiavellio „Valdovas“ laikomas vadybos vadovėliu, nors parašytas apie valstybės valdymą, taip ir šioje knygoje geros reklamos principai pasitelkiami kaip verslo praktikos metaforos.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.